reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Štefaňáková

Lucia Štefaňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som idealista. Neviem, kam idem, ale viem, že som na správnej ceste. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

„Záchytné“ ponožky od babky

Lucia Štefaňáková

„Záchytné“ ponožky od babky

Chystám sa von. Hľadám ideálne neutrálne ponožky k večernému outfitu. V tom narazím na jeden pár vyšších sivých s nápisom Wednesday. Usmejem sa.

  • 30. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 223x
  • 0
Svet očami detí

Lucia Štefaňáková

Svet očami detí

„Deti! Flašky s vodou do batohov, šiltovky na hlavy a postavte sa do dvojradu!“ povedala som ráznym hlasom. Dva, štyri, šesť, osem, desať. Dobre sme všetci. Vyrážame na obed.

  • 20. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 311x
  • 0
Cestovný lístok prosím ..

Lucia Štefaňáková

Cestovný lístok prosím ..

Zopár centimetrov priestoru. Ale len zopár! Kufor vedľa kufra. Hlava na hlave. Skupina mladých zahraničných turistov popíja a užíva si výlet. V prepravnej klietke bojuje so strachom dezorientovaná mačka. Stiesnené priestory chodby vyvolávajú nepokoj v mysli staršej pani. Veľké množstvo ľudských bytostí a mnoho odlišných pocitov. V takomto duchu sa niesla moja prvá jazda vlakom po zavedení bezplatnej dopravy pre študentov.

  • 16. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 807x
  • 0
1 jednoduchý dôvod prečo behávam

Lucia Štefaňáková

1 jednoduchý dôvod prečo behávam

Jedna šnúrka, druhá šnúrka, čapica a ide sa. Vo výťahu stretávam susedu s otázkou:Kamže si sa vybrala? S úsmevom a nadšením jej zdeľujem, že si idem trochu zabehať. S údivom na mňa pozrie a informuje ma o strašnej zime a nepríjemnom vetre, ktorý na človeka vonku čaká. Nenechám sa odradiť a vyrážam von.

  • 23. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 451x
  • 3
Aké lekcie mi dal život na výške

Lucia Štefaňáková

Aké lekcie mi dal život na výške

Jeden rok na intráku. Štyri mesiace na priváte. V súhrne teda 3 semestre v študentskom meste Brno. O tom či vysoká škola dostatočne pripraví študentov sa vedú rôzne diskusie. Asi mi dáte za pravdu, že záleží hlavne na konkrétnej škole, ale predovšetkým na samotnom študentovi. Ako hovorí Kiyosaki skutočné vzdelanie začína až v momente, keď opustíte brány školy. Hoci ešte nemám žiadne písmenka pred ani za menom, prišla som na niekoľko zaujímavých poznatkov už počas štúdia.

  • 27. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 490x
  • 1
reklama
#

Lucia Štefaňáková

#

  • 30. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 48x
  • 0
Hmlistá budúcnosť

Lucia Štefaňáková

Hmlistá budúcnosť

Zimný podvečer a ja som opäť zakotvila v posteli so svojím notebookom a teplým čajom. Nedočkavo otváram internetový prehliadač. Žiaľ, rýchlosť nie je ani zďaleka podľa mojich predstáv. To bude tým počasím, vonku fujačí tak, že ľudia vychádzajú von len v nutných prípadoch. Po nekončiacom čakaní som sa predsa len dočkala. Automaticky otváram e-mailovú schránku, a zároveň sa prihlasujem aj na facebook- miesto, kde to „žije“... Aby som zistila, čo sa okolo mňa deje, rozhodnem sa jedným očkom mrknúť aj na novinky zo sveta.

  • 20. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 407x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu